Skip to content
Hjem
HBAF Rapporteringsskjema
HBAF Rapporteringsskjema over 100 000
Rapporteringsskjema under 100 000
Søknadsskjema
Formål og fokusområder
HBAF Rapporteringsskjema
Anne Birgitte Fossum
2022-08-30T11:11:10+00:00
HBAF rapporteringsskjema over 100 000
Organisasjonens navn:
*
Rapporten må sendes inn av den organisasjonen som mottok midler.
Kontaktperson:
*
En representant fra organisasjonen skal være ansvarlig for kommunikasjon og rapportering tiknyttet denne søknaden.
Søknadens saksnummer
*
Saksnummeret står i tilsagnsbrevet (22-0XX)
E-post:
*
E-postadresse til overnevnte kontaktperson.
Skriv inn e-post
Gjenta e-post
Telefonnummer til overnevnte kontaktperson:
*
Hva søkte dere om midler til?
*
Opprette nytt prosjekt
Videreføre påbegynt prosjekt
Driftsmidler
Innkjøp av utstyr
Innkjøp av tjenester
Annet
Dette fremkommer av søknaden. Kopi av søknaden ble sendt i e-post da vi etterlyste rapporten.
Ble prosjektmålene oppnådd?
Ja
Delvis
Nei
Kort beskrivelse av mål og måloppnåelse
*
Hva var målene for prosjektet? Ble ønskede resultater oppnådd? Hvordan evaluerte dere måloppnåelsen? (samtaler, undersøkelser, observasjoner, tilbakemeldinger fra brukere/ målgruppen etc.)
Karte dere å nå frem til målgruppen?
Ja
Delvis
Nei
Ikke relevant
Kort beskrivelse
*
Hvem fikk tilgang til deres tjenester eller tilbud? Klarte dere å nå ut til den riktige målgruppen? Gikk det som forventet? Eller møtte dere på utfordringer?
Hvor mange fikk benytte tilbudet/ deltok?
*
Hvor mange fikk tilgang til tjenestene / tilbudet HBAF støttet? Hvor stor var brukegruppen?
Var prosjektet / arbeidet vellykket?
Ja
Delvis
Nei
Ikke relevant
Gi en kort evaluering av prosjektet/ det planlagte arbeidet:
*
Beskriv kort hva midlene ble brukt til, hvilke aktiviteter dere gjennomførte eller innkjøp dere gjorde. Ble alle planlagte aktiviteter gjennomført? Er dere fornøyd med resultatene? Kunne noe vært gjort annerledes?
Hvordan ble midlene brukt?
Det er naturlig at det er noe avvik fra budsjett til faktiske midler benyttet.
*
Søknadsbeløp HBAF
KOMMENTAR
Kostnader
*
Honorar / Lønn
Reise / opphold
Markedsføring
Leie
Innkjøp
Administrative kostnader
Annet
Kostnader/utgifter
Utgifter
Honorar / lønn (sum)
Beskrivelse
Bilag (kun hvis det er spesifisert i rapporteringskravene i tilsagnsbrevet)
Dra og slipp filer her, eller
Godkjente filtyper: jpg, png, pdf.
Last opp bilag/kvittering/faktura/lønnsutbetaling for utbetalt honorar/lønn hvis ikke dere legger ved fullt godkjent prosjektregnskap nederst i rapporten.
Reise / opphold (sum)
Beskrivelse
Bilag
Dra og slipp filer her, eller
Godkjente filtyper: jpg, png, pdf.
Last opp bilag/kvittering/faktura for reise/opphold hvis ikke dere legger ved fullt godkjent prosjektregnskap nederst i rapporten.
Markedsføring (sum)
Beskrivelse
Bilag
Dra og slipp filer her, eller
Godkjente filtyper: jpg, png, pdf.
Last opp bilag/faktura/kvittering for markedsføring hvis ikke dere legger ved fullt godkjent prosjektregnskap nederst i rapporten.
Leie (sum)
Beskrivelse
Bilag
Dra og slipp filer her, eller
Godkjente filtyper: jpg, png, pdf.
Last opp bilag/faktura/kvittering for leie hvis ikke dere legger ved fullt godkjent prosjektregnskap nederst i rapporten.
Innkjøp (sum)
Beskrivelse
Bilag
Dra og slipp filer her, eller
Godkjente filtyper: jpg, png, pdf.
Last opp bilag/faktura/kvittering for innkjøp hvis ikke dere legger ved fullt godkjent prosjektregnskap nederst i rapporten.
Administrative kostnader (sum)
Beskrivelse
Annet (sum)
Beskrivelse
Prosjektregnskap
Dra og slipp filer her, eller
Godkjente filtyper: jpg, png, pdf.
Dersom du ikke har lastet opp bilag i de forskjellige seksjonen over kan du laste opp godkjent (av styret, regnskapsfører eller revisor) prosjektregnskap.
Personvern
*
Jeg godtar at dere behandler de oppgitte opplysninger i henhold til HBAF's personvernerklæring.
Vennligst unngå å inkludere unødvendige personlige opplysninger i søknaden.
Go to Top